Afacerea – așteptări și realitate

Afacerea - așteptări și realitate

Mulți oameni, când își încep afacerea, cred că își vor porni computerele sau își vor deschide ușile și vor începe să facă bani. Doar că pe parcurs descoperă că a face bani dintr-o afacere este mult mai dificil decât credeau.

Pornirea unei afaceri necesită gândire analitică, organizare hotărâtă și păstrare detaliată a evidenței.

Zicala că nu există weekenduri și vacanțe pentru proprietarii de afaceri,  ar putea suna adevărată pentru cei care se angajează să-și facă afacerea să funcționeze. Nu este nimic în neregulă cu angajarea cu normă întreagă. Unii proprietari de afaceri subestimează adevăratul cost al sacrificiilor care sunt necesare pentru a începe și a menține o afacere profitabilă.

La sigur vei ajunge să muncești mult mai mult pentru tine decât pentru altcineva. Pregătește-te să faci sacrificii în viața personală atunci când îți înființezi afacerea.

Echipa la muncă

„Roma nu a fost construită într-o zi”

Vechea zicală „Roma nu a fost construită într-o zi” se aplică aici. Doar pentru că deschizi afacerea nu înseamnă că vei începe imediat să câștigi bani. Este nevoie de timp pentru a-i face pe oameni să știe cine ești, așa că rămâi concentrat pe atingerea obiectivelor tale. Mulți proprietari de afaceri mici, nici măcar nu văd un profit timp de câțiva ani. Ei își folosesc veniturile pentru a recupera costurile de investiție.

Oferirea de servicii și produse bune clienților, este crucială pentru a le câștiga loialitatea și pentru a-ți păstra o colaborare de lungă durată.

Pentru a avea succes, să nu-ți fie frică să studiezi și să înveți de la concurenții tăi. Este important să fii conștient de concurența ta și să-ți îmbunătățești tactica lor de succes.

Conform statisticilor, aproximativ 20% dintre întreprinderile noi eșuează în primii doi ani de deschidere, 45% în primii cinci ani și 65% în primii 10 ani. Doar 25% dintre companiile noi ajung la 15 ani sau mai mult.

Dacă vrei să fii printre cei 25%, asigură-te că nu doar afacerea este gata de lansare, ci și tu.